Menadžerski standardi 
ISO 9001
ISO 13485
ISO 14001:2015 – EMS
OHSAS 18001
HSE
CE Znak
ISO 19011
ISO 17020 - Kontrolna tela
ISO 17025 - Lab. za ispitivanje
ISO 27001
EN ISO 50001 – EnMS
Bezbednost hrane i pića
Proizvodnja / prerada
hrane i pića
QMS
– Sistem menadžmenta kvalitetom
Zašto je potreban ISO 9001
- Izvoz na tržište EU
- Zahtevi klijenata / kupaca
- Učestvovanje na tenderima
Ciljevi QMS sistema:
- Sistematičan, odgovoran i praktičan pristup vođenju preduzeća / firmi i ustanova
- Analiza i poboljšanje performansi poslovnog sistema
- Integrisanje i optimizacija procesa (rada) i ispunjavanje zahteva za postizanje kvaliteta proizvoda i usluga
- Eliminacija „putovanja greške“ kroz proizvodno/uslužni proces
Projektovanje i priprema QMS-a:
- Utvrđivanje ciljeva i planiranje procesa radi obezbeđivanja kvaliteta
- Tehnički propisi i standardi za proizvode i usluge
- Analiza (složenosti) procesa, proizvoda i usluga
- Zahtevi ISO 9001
- Uspostavljanje i primena dokumentovanih informacija
- Procena rizika za sve glavne procese i zainteresovane strane
- Praćenje i merenje rezultata procesa
- Korektivne mere i unapređenje performansi procesa
- Za potrebe sertifikacije – kriterijumi ocenjivača
Procesi ISO 9001
- Upravljanje dokumentima i zapisima
- Interno komuniciranje, od nuđenja i ugovaranja do isporuke kupcima / korisnicima
- Planiranje i razvijanje procesa za realizaciju proizvoda/usluga
- Utvrđivanje i preispitivanje zahteva za proizvod/uslugu, kao i komuniciranje sa korisnicima / kupcima
- Projektovanje i razvoj, karakteristike i performanse proizvoda / usluga
- Nabavka: informacije o nabavci, verifikacija predmeta nabavke i uspostavljanje autsorsom
- Upravljanje realizacijom, identifikacija i sledljivost, interni i eksterni transport, skladištenje, pakovanje, isporuka i post-prodajne aktivnosti
- Upravljanje uređajima za praćenje i merenje
- Interna provera, praćenje i merenje performansi procesa, praćenje i merenje karakteristika proizvoda, upravljanje neusaglašenim proizvodom, analiza podataka.