Menadžerski standardi 
ISO 9001
ISO 13485
ISO 14001:2015 – EMS
OHSAS 18001
HSE
CE Znak
ISO 19011
ISO 17020 - Kontrolna tela
ISO 17025 - Lab. za ispitivanje
ISO 27001
EN ISO 50001 – EnMS
Bezbednost hrane i pića
Proizvodnja / prerada
hrane i pića
ISO 19011 –
Osposobljavanje proveravača za menadžment standarda
Svrha usluga IN VED-a jeste da osposobi kadrove izabrane u organizaciji / firmi da pripreme i realizuju interne ili eksterne provere sistema menadžmenta.Ovaj međunarodni standard je primenjuju na sve organizacije / firme koje imaju potrebu da sprovode internu ili eksternu proveru sistema menadžmenta ili menadžment programom provere.
Zašto vršiti interne / eksterne provere ?
Nijedan sistem nije savršen i mora biti regularno i povremeno proveravan. IMS mogu uvek da budu unapređeni radi boljih rezultata poslovanja preduzeća i njegovih korisnika. Ovo je zadatak rukovodstva i internih / eksternih provera.
Moguće koristi od (interne) provere sistema menadžmenta:
- uveravaju rukovodstvo da su sistemi primenjeni na predviđen način,
- daju dokaze da svi razumeju i primenjuju politiku kvaliteta, životne sredine i zdravlja i bezbednosti na radu,
- daju formalna i strukturna sredstva i identifikacije nedostataka sistema, dogovorenih korektivnih mera i praćenja tih mera da bi se potvrdila njihova efikasnost,
- omogućavaju da se uoče slabosti sistema, pre nego što iz sistema nastali problemi izvrše negativan uticaj na kvalitet usluga,
- pružaju upotrebljiv okvir za istraživanje problema u pojedinim oblastima, npr. u odnosu na probleme ili žalbe u pogledu kvaliteta, životne sredine i zdravlja i bezbednosti na radu,
- omogućavaju zaposlenima iz svih oblasti rada preduzeća da vide kako rezultati njihovog rada utiču na ostale organizacione celine,
- stvaraju priliku za razmenu ideja, tako da uspešne osobine jednog dela sistema mogu biti primenjene bilo gde drugde,
- dozvoljavaju rukovodiocima procesa koji se proverava da izraze svoje poglede na to kako proces može biti napravljen da bude efektivniji,
- kada su zaposleni mnogo više uključeni u rad, to može proizvesti njihovu veću motivisanost i predanost poslu.
Ciljevi provere:
- utvrditi usaglašenost ili neusaglašenost elemenata sistema menadžmenta, sa postavljenim zahtevima iz međunarodnih standarda,
- utvrditi efektivnost sistema menadžmenta u ostvarivanju politike i ciljeva u pogledu kvaliteta, životne sredine i zdravlja i bezbednosti na radu,
- poboljšati nivo kvaliteta usluga u odnosu na konkurenciju,
- unaprediti menadžment / rukovođenje preduzeća u cilju postizanja poslovne izvrsnosti,
- dati mogućnost rukovodiocima i zaposlenima da stalno poboljšavaju sistem menadžmenta.
Naši iskusni i kompetentni konsultanti pomažu u:
- dokumentovanju postupaka provera
- definisanju ciljeva provera
- izradi plana i programa provera
- izrada ček listi za provere
- realizaciji i pripremi provera (po potrebi)
- izradi izveštaja sa provera
- identifikovanju predloga za poboljšavanje menadžment sistema