ISO 19011 –
Osposobljavanje proveravača za menadžment standarda

Svrha usluga IN VED-a jeste da osposobi kadrove izabrane u organizaciji / firmi da pripreme i realizuju interne ili eksterne provere sistema menadžmenta.Ovaj međunarodni standard je primenjuju na sve organizacije / firme koje imaju potrebu da sprovode internu ili eksternu proveru sistema menadžmenta ili menadžment programom provere.

Zašto vršiti interne / eksterne provere ?

Nijedan sistem nije savršen i mora biti regularno i povremeno proveravan. IMS mogu uvek da budu unapređeni radi boljih rezultata poslovanja preduzeća i njegovih korisnika. Ovo je zadatak rukovodstva i internih / eksternih provera.

Moguće koristi od (interne) provere sistema menadžmenta:

  • uveravaju rukovodstvo da su sistemi primenjeni na predviđen način,
  • daju dokaze da svi razumeju i primenjuju politiku kvaliteta, životne sredine i zdravlja i bezbednosti na radu,
  • daju formalna i strukturna sredstva i identifikacije nedostataka sistema, dogovorenih korektivnih mera i praćenja tih mera da bi se potvrdila njihova efikasnost,
  • omogućavaju da se uoče slabosti sistema, pre nego što iz sistema nastali problemi izvrše negativan uticaj na kvalitet usluga,
  • pružaju upotrebljiv okvir za istraživanje problema u pojedinim oblastima, npr. u odnosu na probleme ili žalbe u pogledu kvaliteta, životne sredine i zdravlja i bezbednosti na radu,
  • omogućavaju zaposlenima iz svih oblasti rada preduzeća da vide kako rezultati njihovog rada utiču na ostale organizacione celine,
  • stvaraju priliku za razmenu ideja, tako da uspešne osobine jednog dela sistema mogu biti primenjene bilo gde drugde,
  • dozvoljavaju rukovodiocima procesa koji se proverava da izraze svoje poglede na to kako proces može biti napravljen da bude efektivniji,
  • kada su zaposleni mnogo više uključeni u rad, to može proizvesti njihovu veću motivisanost i predanost poslu.

Ciljevi provere:

  • utvrditi usaglašenost ili neusaglašenost elemenata sistema menadžmenta, sa postavljenim zahtevima iz međunarodnih standarda,
  • utvrditi efektivnost sistema menadžmenta u ostvarivanju politike i ciljeva u pogledu kvaliteta, životne sredine i zdravlja i bezbednosti na radu,
  • poboljšati nivo kvaliteta usluga u odnosu na konkurenciju,
  • unaprediti menadžment / rukovođenje preduzeća u cilju postizanja poslovne izvrsnosti,
  • dati mogućnost rukovodiocima i zaposlenima da stalno poboljšavaju sistem menadžmenta.

Naši iskusni i kompetentni konsultanti pomažu u:

  • dokumentovanju postupaka provera
  • definisanju ciljeva provera
  • izradi plana i programa provera
  • izrada ček listi za provere
  • realizaciji i pripremi provera (po potrebi)
  • izradi izveštaja sa provera
  • identifikovanju predloga za poboljšavanje menadžment sistema